angels ( privatroll)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> angels ( privatroll)
|
Borttagen
|
Ja i en värld som tros vara som vanligt är det snarare 2 stycken personer som inte är det.
En av dem är en dödsängel och för personer som är menade att dö inom de närmaste dagarna till himlen eller helvetet.
1 av dem är en ängel och försöker göra gott och försöker förhindra att det händer, hon kan inte bota dödliga sjukdomar utan bara rädda dem från olyckor.
När det inte är något så ser de ut som helt vanliga människor men när de måste utföra sina arbeten så förändras dem.
Dödsängeln får vingar som är svarta och ängeln får vita vingar, oftast så är dödsängeln inte långt borta om det händer en olycka där någon ligger för döden.
Ängeln är god rakt igenom och kan bara rädda personerna om de ska dö av olyckan om de är goda rakt igenom precis som han själv, men ärr personen ont rakt igenom så tar dödsängel över.
Dödliga sjukdomar där är alltid dödsängel bara framme och skickar denne antingen till himlen eller till helvetet.
Ängeln och dödsängeln ska vi 2 spela och dödsängeln är en tjej och ängeln är en kille.
Ska det bli kärlek mellan dessa 2 och eller vad ska hända och tillåts dem att vara kär eller måste de hållas hemligt mellan de 2?
vill någon rolla detta snälla?
14 feb, 2016 17:43
|
Du får inte svara på den här tråden.