Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privatrolla HP

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatrolla HP

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hellu!

Jag känner för att rolla HP då mina andra rollspel inte gått så bra. Jag söker någon som inte slutar skriva eller logga in. Det och att jag bara rollar tjej är det enda kravet. (Jag rollar dock inte GxG)

Jag kontaktas via uggla.

14 feb, 2016 11:27

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatrolla HP

Du får inte svara på den här tråden.