Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rollspel människa vs späckhuggare.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel människa vs späckhuggare.

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill rolla antingen vänskap mellan späckhuggare och människa eller fiendeskap mellan människa och späckhuggare.

Om man rollar fiende mellan späckhuggare och människa så är den enda handlingen jag har denna.


När fiskaren Nolan och hans besättning försöker fånga en stor vithaj, träffar de på marinbiologen Rachel Bedford och hennes assistent Ken som dyker i samma område.
Senare ute till havs skjuter Nolan en harpun mmed lugnade medel mot en valhanne men träffar i stället honan av misstag.
Vet han att det var en späckhuggare han försökte fånga?
Späckhuggaren är otroligt nog det enda djuret vid sidan av människan som dödar av hämnd....oftast för att dess livspartner skadats av en människa och hämnden är fruktansvärd.


Jag som sagt rollar helst vänskap mellan späckhuggare och männisa.


Men å gud, kan ni inte ens försöka rolla med mig
Jag är trevlig och en omtänksam rollare.
jag vet att jag ine skriver särskilt långt men det kan ingen kräva av folk heller.

13 feb, 2016 18:12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel människa vs späckhuggare.

Du får inte svara på den här tråden.