Är jätte ledsen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är jätte ledsen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är jätte ledsen för att ni inte rolla med mig, vad har jag gjort för att ni inte vill rolla med mig?
Snälla jag förtjänar faktiskt svar. Svara snälla. 7 feb, 2016 14:35 |
|
klara23
Elev |
Vet inte men dem kanske inte Vill. Jag gillar att rolla med dig.
7 feb, 2016 19:23 |
|
Holytail
Elev |
1. Nu har du gjort typ 5 sånna här trådar, lite jobbigt
2. Alltså, folk vill ju faktiskt rolla med dig! Jag har sett ganska många som du är med i, såååå ja. Wow, lät fett sur, förlåt^^ Men folk vill rolla med dig! Jag kan förstå din frustration, men folk vill ju rolla med dig!
9 feb, 2016 07:12 |
|
Missy The Timelady
Elev |
9 feb, 2016 07:33 |
|
Borttagen
|
jag har rollat med andra förut som bara slutat rolla tyvärr.
Och et kan man göra när det str vilka som läst tråden 9 feb, 2016 17:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är jätte ledsen
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen