Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ansökningsforum till privat HP rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ansökningsforum till privat HP rollspel

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hellu!

Jag känner för att rolla HP, men söker någon som inte slutar logga in/skriva efter ett tag. Om du vill sluta rolla så vill jag gärna veta det först. Det och att jag bara rollar tjej är de enda kraven. Så om du är intresserad, kontakta mig via uggla!

7 feb, 2016 14:16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ansökningsforum till privat HP rollspel

Du får inte svara på den här tråden.