Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Adora & Moa G

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Adora & Moa G

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Adora

Vem skapar mall?

6 feb, 2016 19:13

Borttagen

Avatar


Hm, duger den här? Tycker om att ha ganska korta mallar, så man kan rolla fram det viktigaste såsom personlighet.

Namn:
Ålder:
Utseende:
Bakgrund:
Övrigt:

6 feb, 2016 19:22

Borttagen

Avatar


Blir jättebra!

Namn: Kilijan Serdie
Ålder: 18
Utseende: Kilijan har blont hår och giftgröna ögon. Han är rätt lång, omkring 1,80, och har fräknar över kinderna. Han har en rätt spetsig näsa och välskötta tänder.
Bakgrund: Kilijan bodde från början med sina föräldrar i ett stort och vackert hus. Han var lycklig, och älskade sina föräldrar. Men paradiset föll tillsammans med faderns spelskulder. Modern dog i lungcancer när Kilijan var 5, och när han fyllt 7 blev han och fadern vräkta från huset. Skulderna blev till slut för mycket för fadern och han begick självmord. Efter det stal han vad han behövde, och ett gäng vid namn Blood Stain tog hand om honom.
Övrigt: Bär bara svarta kläder och hoodies.

6 feb, 2016 21:55

Detta inlägg ändrades senast 2016-02- 7 kl. 10:05
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


(Rollar helst lite äldre folk xd)

Namn: Mary Aileene Windsor
Ålder: 18
Utseende: Mörkbrunt vågigt hår som slutar strax under bysten, pigga ekorrsbruna ögon - som omringas utav långa och mörka fransar. Blek hy, svaga fräknar vid näsan. Tydliga kindben. Smal och slank kropp + rätt så kort, bara runt 160 cm.
Bakgrund: Mary föddes år 1867 till kungaparet Jerald och Edna. Hon är äldst av en syskonskara på tre, vilket med andra ord betyder att hon är den blivande drottningen. Trots sin position i samhället som kunglig, har hon haft en bra och lycklig uppväxt.
Övrigt: Prinsessa. Hon brinner för att hjälpa människor i nöd. Älskar djur, speciellt hästar och det är inte ovanligt att man i byn råkar stöta på henne när hon kommer ridande. Hon tar sig gärna tid och talar med folk, inte bara för att det är hennes plikt utan också för att hon vill lära känna sitt blivande folk.

7 feb, 2016 07:47

Borttagen

Avatar


Okej!
Vem börjar?

7 feb, 2016 10:07

Borttagen

Avatar


Vill du?

7 feb, 2016 10:33

Borttagen

Avatar


Okej
Fast ska vi köra i tredjeperson eller förstaperson?

7 feb, 2016 13:52

Borttagen

Avatar


Jag skriver i tredjeperson, men du får göra så som du vill och är van med.

7 feb, 2016 14:36

Borttagen

Avatar


Okej

Kilijan satt på taket och tittade ut mot marken.
Han tyckte att vimlet av folk var intressant att titta på, men ändå var han uttråkad. Han tänkte på alla de saker man lätt skulle kunna få tag på, om man bara ville.

7 feb, 2016 16:12

Borttagen

Avatar


Mary drog lätt i tyglarna för att få den svarta hingsten att sakta ner till skritt. Det vore inte lämpligt att galoppera runt inne i byn. Hon var iklädd en vit klänning samt en röd 'mantel' med huva. Det var tidig morgon men det var redan nu full rulle - precis som vanligt.
Hon gjorde halt och gled ur sadeln, bestämde sig för att leda hästen efter sig. På så sätt skulle hon ha lättare att hälsa på folk också.
"God morgon, ers höghet." nickade en äldre gubbe som ägde ett bakeri. Han var rund om magen, hade dubbelhaka och var alltid röd i ansiktet, men han var en av de snällaste Mary visste. Och han älskade att prata! Liksom hans fru.
"Du blir bara vackrare för var dag som går, flicka lilla." skrockade hon förtjust fram och neg

7 feb, 2016 16:21

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Adora & Moa G

Du får inte svara på den här tråden.