Vad gör ni hemma?
Forum
> Off Topic
> Vad gör ni hemma?
|
Borttagen
|
Halloj, om ni nu är skolelever, vad gör ni hemma? :3
Jag är sjuk.
5 feb, 2016 09:04
|
|
Borttagen
|
Jag har inga föreälsningar idag. Jag borde skriva lite på mitt examensarbete, men det är roligare att skriva föreningsstadgar =)
5 feb, 2016 11:10
|
|
Borttagen
|
Jag slutade 9.30. Så jag har varit och hämtat ut ett paket, lagt in en tvätt i tvättmaskinen och äter nu lunch!
Krya på dig!
5 feb, 2016 11:18
|
Du får inte svara på den här tråden.