Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rolla någon

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla någon

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsan, rolla någon.
Jag rollar helst fantasy men kan vara verklighet också

Men alltså vad är det för fel med att rolla med mig?

30 jan, 2016 21:12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla någon

Du får inte svara på den här tråden.