Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Percy Jackson-rollspel! (öppet)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Percy Jackson-rollspel! (öppet)

Användare Inlägg
Hermionez-04
Elev

Avatar



I'm writing this ironically.

30 jan, 2016 13:58

Detta inlägg ändrades senast 2016-01-30 kl. 15:06
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


jag vill vara med Jag är Zeus

30 jan, 2016 14:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hermionez-04:
Skrivet av Borttagen:
jag vill vara med Jag är Zeus
Vad roligt! Men jag menade att man är barn till gudarna, så om du vill vara barn till Zeus är det OK!
Jaha

30 jan, 2016 14:03

Hermionez-04
Elev

Avatar


DETTA ROLLSPELET FINNS INTE MER!

I'm writing this ironically.

30 jan, 2016 15:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hermionez-04:
DETTA ROLLSPELET FINNS INTE MER!
Vrf?

30 jan, 2016 16:22

Hermionez-04
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hermionez-04:
DETTA ROLLSPELET FINNS INTE MER!
Vrf?
Jag gjorde ett annat

I'm writing this ironically.

30 jan, 2016 16:42

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Percy Jackson-rollspel! (öppet)

Du får inte svara på den här tråden.