PRS) Ripadal & Adora
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS) Ripadal & Adora
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, så hur ska vi göra nu? Brukar du använda dig av CV eller mall för att beskriva din karaktär? Frågar så jg kan följa ditt exempel, tycker om att ha saker och ting gjorda ungefär på samma sätt.
Ripadal 19 jan, 2016 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag föredrar mall fr det är enklare att skriva.
Vilken ålder ska de vara i? Vilket land; Älskar Egypten. 19 jan, 2016 16:17 |
|
Borttagen
|
Tycker också bäst om mall; så vi kör på det! För mig spelar land ingen roll - så vi kan köra på Egypten. Blir min första gång, så det ska bli spännande!
Ska börja på min mall nu med det samma. ^^ 19 jan, 2016 16:39 |
|
Borttagen
|
Okej.
19 jan, 2016 16:39 |
|
Borttagen
|
Fullständigt namn: Georgina Isabelle Lightwood
Smeknamn: Ginny Ålder: 17 Utseende: http://i65.tinypic.com/2q9jfxv.jpg Övrigt: Personligheten rollas fram, tycker det är skojigare att låta den utvecklas under rollet istället för att skriva ner något bestämt i mallen och tvingas hålla sig till det. Bor tillsammans med sin mamma, pappa och yngre syster i ett litet, fallfärdigt hus. De har ont om pengar och Ginny vill hjälpa till så gott hon bara förmår. Familjen har en svart labrador som ständigt går i hennes fotspår. Överlag så älskar Georgina djur, stora som små. Hon har en hel del på sin svarta lista också, men de huvudsakliga två hon verkligen avskyr är djurplågeri samt förmögna människor som ser ner på de som har det tuffare. 19 jan, 2016 17:09 |
|
Borttagen
|
Föresten, ska min vara farao redan eller prins?
19 jan, 2016 17:13 |
|
Borttagen
|
Det får du själv bestämma!
19 jan, 2016 17:20 |
|
Borttagen
|
det är det som är problemet, jag har ingen aning om han ska vara farao eller prins.
19 jan, 2016 17:25 |
|
Borttagen
|
Hm, har han familj? Om hans föräldrar är vid liv så kanske han bara ska vara prins än så länge, om de är döda och han inte har ett äldre syskon så är han farao?
19 jan, 2016 17:36 |
|
Borttagen
|
(Kanske att han är kronprinsen än så länge men att han föräldrar var rätt gamla då han kom till så att de är ganska gamla och snart inte orkar längre, och hari nte länge kvar tills kröning)
19 jan, 2016 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen