prs med Missy The Timelady och Alicha Black
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Missy The Timelady och Alicha Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Här är tråden! Missy The Timelady
Behöver vi mallar? ....det är ju liksom Dan och Phil...och de vet vi ju vilka de är.....
12 jan, 2016 21:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
12 jan, 2016 21:46 |
|
Alicha black
Elev |
förlåt att jag är seg.....JA jag startar!
Jag gick in köket i hopp om att hitta något att äta. Jag var inte hungrig...jag bara hade tråkigt. Typ som hamstrar, som bara sitter i en bur hela dagarna och käkar. Jag kanske var en hamster egentligen? De gör inget vettigt, jag gör inget vettigt...en hamster helt klart! Jag öppnade kylen. Där inne stod en gammal yogurt med päronsmak och skräpade. Jag tog den. Vem bryrsig var det är? Bara det är gott, och går att äta.
13 jan, 2016 10:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag låg på sängen och stirra i taket. Jag hade tråkigt och inget speciellt att göra. Rummet hade jag städat så att städa rummet hade knappast någon vits. Jag tog mobilen och kollade, hon var ett och jag hade ätit lunch för bara någon halvtimme sedan. Kanske ville Dan göra något?
![]()
13 jan, 2016 11:44 |
|
Alicha black
Elev |
Jag gick bort och satte mig i soffan och slog på datorn som låg där. Jag scrollade igenom tumblr men mina ögon såg inte riktigt på. Jag skulle kanske ta och ringa Phil, tänkte jag.
-WTF??? Utbrast jag, när jag såg mig själv på skärmen fast som jultomten...
13 jan, 2016 17:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag satte mig upp och tog datorn.
"Han kanske gör något annat" mumlade jag högt som om jag pratade med någon. Jag öppnade youtube och satte på någon låt. ![]()
13 jan, 2016 17:36 |
|
Alicha black
Elev |
Jag drog ur min spruckna mobil ur fickan. Jag borde nog gå och fixa till men just nu ville jag bara inte göra någonting... Men jag ville ha någon att prata med...jag skulle kanske ta och finga Phil på Skype? Jo, nu skulle jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt. Inte föra att Skype var så vettigt...men en bra början i alla fall!
13 jan, 2016 22:24 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag hörde Skypes ringsignal. En bild på Dan dök upp med hans namn under. Äntligen något att göra! Jag klickade på svara och satte på kameran så han såg mig.
"Hej Dan!" Sa jag glatt ![]()
13 jan, 2016 22:28 |
|
Alicha black
Elev |
Mitt leende blev glatt igen när jag såg Phil på skärmen.
-Halloj! Svarade jag. Vill du göra något kanske?
13 jan, 2016 22:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
13 jan, 2016 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen