problemhästarna
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> problemhästarna
|
Borttagen
|
Några personer har varit med i en hemsk olycka med sina hästar ( inte i samma olycka) och båda människorna och hästarna blivit annorlunda.
Hästarna blivit aggressiva mot människor, även mot ägarna och ungdomarna mer tillbakadragna och föräldarna till dessa personer vill hitta ett sätt att få hästen tills sitt gamla jag eftersom deras döttrar eller söners välmående verkar vara kopplade till sin häst.
Till slut så läser de om en berömd man som bor i Mountana som heter Tom Booker och som även kallas hästviskaren.
Så jag tänkte, dessa personer med dessa hästar ska vi rolla.
regler.
* Endast hästarna kan PP,as.
* Inget jag är starkast och bäst.
* Meddela om du ska vara borta elelr inte vill vara med längre.
Mne vad är det för fel med att rolla med mig?
12 jan, 2016 17:36
|
Du får inte svara på den här tråden.