Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

öppet roll (pirates of carabien)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet roll (pirates of carabien)

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


hejsan, jag vill rolla pirates of carabien med några dessa kan man vara.

Kapten jack Sparrow: http://vignette3.wikia.nocookie.net/pirates/images/8/8a/Jack_Sparrow.jpg/revision/latest?cb=20080118003613&path-prefix=pt
Spelas av: Ripadal

Kapten Barbossa: http://static.skynetblogs.be/media/129549/dyn007_original_553_639_jpeg_2532791_d4cf79019f627e2626f415fefb4403c9.jpg

Davy Jones: http://vignette3.wikia.nocookie.net/deadliestfiction/images/3/3e/Davy_Jones.png/revision/latest?cb=20100806021924

Kapten Svartskägg: http://www.tacky.se/m/201109/381315.jpg


Övriga:

Angelica: http://vignette2.wikia.nocookie.net/pirates/images/5/5b/Angelica_-2-1.jpg/revision/latest?cb=20110614020224


Fartyg:

Svarta pärlan: http://i.cubeupload.com/KoKaXx.jpg
Kapten: Jack Sparrow/Barbossa.

Flygande holländaren: http://tyda.se/img/05f28136f1be4abaf0a70cf2ce76e3e4.jpg
Kapten: Davy Jones.

Queen Anne's Revenge: http://vignette2.wikia.nocookie.net/pirates/images/c/c3/QARSideviewPromo.jpg/revision/latest?cb=20111217200958
Kapten: Svartskägg.


Så skriv gärna om ni vill vara med och önska helst vem ni vill vara också.

4 jan, 2016 17:26

Borttagen

Avatar


Kan vara med om jag får göra egen karaktär Gillar pirets of the caribien och gillar pirat rollspel.

4 jan, 2016 18:12

Borttagen

Avatar


Det beror på vad du vill vara.

Kapten, förste styrman/kvinna ja med mera.

4 jan, 2016 18:17

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet roll (pirates of carabien)

Du får inte svara på den här tråden.