Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flameswolf
Elev |
Vem vill rollspela?!
3 jan, 2016 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag rollar gärna
Ps har dock småkrav för att ett rollspel ska fungera för mig men här är de viktigaste * Vara fler karaktärer än en vi kommer behöva skriva som bi karaktärer för att inte rollspelet ska stanna upp. * Helst tredje person * Planera allt tillsammans allt från rollfördelning till handling osv. 3 jan, 2016 20:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen