PRS THG Med Missy the Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS THG Med Missy the Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CyberDoctor
Elev |
30 dec, 2015 20:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 dec, 2015 20:43 |
|
CyberDoctor
Elev |
Japp x)
5/5 30 dec, 2015 20:53 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mallllllll!!!
Namn: Ålder: Kön: Distrikt: Personlighet: Styrka (max tre) : Svagheter: Utseende: Familj: Övrigt: _________ Min: Namn: Mayi Sharky Ålder: 16 Kön: Kvinna/tjej Distrikt: 7 Personlighet: Smart, Lojal mot dem hon litar på, Tänker efter innan hon gör sakerna Styrka (max tre) : Klättra, Skjuta med pilbåge, Skogsörter (vad man kan äta och sådant) Svagheter: Litar inte på någon lätt, kan inte se någon hon känner död/på gränsen till döden Utseende: ![]() Familj: Mamma Carin Övrigt: Är frivillig för att hedra sin döda bror som dog i förra årets spel och sin pappa som dog i en attack ![]()
30 dec, 2015 20:55 |
|
CyberDoctor
Elev |
Namn: Lucas Walker
Ålder: 15 Kön: Manligt Distrikt: 7 Personlighet: En riktig "skogsmulle" som inte gillar att prata Styrka (max tre Svagheter: Väldigt klumpig Utseende: ![]() Familj: Mamma, Pappa och tre yngre systrar. Övrigt: Bor i en fattig familj. 5/5 30 dec, 2015 21:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag startar!!!!
Mayi ------ Jag satt på sängen i mitt rum på tåget. Landet susade förbi och jag kännde en smygande rädsla i mig. Jag var påväg till en säker död. Aldrig att jag skulle kunna vinna! Men jag måste, min mamma skulle nog ta självmord annars. Jag suckade. Vad ska jag göra nu? Varför ställde jag upp som frivillig? Massa frågor snurra runt och jag började må illa av allt. Typiskt! ![]()
30 dec, 2015 21:47 |
|
CyberDoctor
Elev |
Lucas
Varför hade jag blivit utvald? Jag skulle aldrig klara mig. Jag ville inte dö som underhållning för dem i huvudstaden. Och karriäristerna... Dem hade säkert redan börjat träna. Det kanske skulle bli bättre om man pratade med någon som skulle behöva uppleva samma sak. På vägen ut från min kupé så höll jag på att snubbla över tröskeln. Jag knackade lite senare på Mayis dörr 5/5 30 dec, 2015 21:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mayi
Jag hörde en knackning på dörren. Jag ställde mig upp och gick för att öppna. Där stod Lucas, killen från mitt distrikt. "Hej Lucas", sa jag. Vi hade pratat några gånger då vi mötts i skogen, men det hade inte varit ofta. Han var också ett år yngre än mig så jag hade inte haft honom i samma klass på skolan. ![]()
30 dec, 2015 22:02 |
|
CyberDoctor
Elev |
Lucas
"Hej! Får man komma in?" Frågade jag. 5/5 30 dec, 2015 22:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 dec, 2015 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen