Rollspela i magisk värld
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela i magisk värld
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flameswolf
Elev |
Någon som vill rollspela?I det är rollspelet utspelar sig vid en magiskt fantasi land,stället ser ut ungefär som i bröderna lejonhjärta och sagan om ringen,fast tillsammans typ.Det här är min mall:
Namn:Mio Ålder:16 Utseende Är bra på:Att fäktas med svärd Dålig på:Bete sig kungligt Han har ännu ingen flickvän. Han är prins och ska slåss mot någon ond person. Hoppas ni gillar det(det är första gången,så jag vet inte så mycket om rollspel). 20 dec, 2015 16:38 |
|
klara23
Elev |
Jag vill.Kan vara tjej. ska bara komma en bra roll.
20 dec, 2015 16:42 |
|
Flameswolf
Elev |
20 dec, 2015 16:45 |
|
klara23
Elev |
Japp. Men du kan börja så länge.
20 dec, 2015 16:45 |
|
Flameswolf
Elev |
Vad menar du?
20 dec, 2015 16:50 |
|
Borttagen
|
Är det här ett öppet eller privat rollspel??
Och vad är handlingen om det är ett öppet rollspel?? 20 dec, 2015 19:24 |
|
klara23
Elev |
Vet ej vad handlingen ärt.
20 dec, 2015 20:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela i magisk värld
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen