Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspela i magisk värld

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela i magisk värld

Användare Inlägg
Flameswolf
Elev

Avatar

+1


Någon som vill rollspela?I det är rollspelet utspelar sig vid en magiskt fantasi land,stället ser ut ungefär som i bröderna lejonhjärta och sagan om ringen,fast tillsammans typ.Det här är min mall:

Namn:Mio
Ålder:16
Utseende om peter i Narnia
Är bra på:Att fäktas med svärd
Dålig på:Bete sig kungligt
Han har ännu ingen flickvän.
Han är prins och ska slåss mot någon ond person.

Hoppas ni gillar det(det är första gången,så jag vet inte så mycket om rollspel).

20 dec, 2015 16:38

klara23
Elev

Avatar


Jag vill.Kan vara tjej. ska bara komma en bra roll.

20 dec, 2015 16:42

Flameswolf
Elev

Avatar


Skrivet av klara23:
Jag vill.Kan vara tjej. ska bara komma en bra roll.


Ok,kul

20 dec, 2015 16:45

klara23
Elev

Avatar


Japp. Men du kan börja så länge.

20 dec, 2015 16:45

Flameswolf
Elev

Avatar


Vad menar du?

20 dec, 2015 16:50

Borttagen

Avatar


Är det här ett öppet eller privat rollspel??

Och vad är handlingen om det är ett öppet rollspel??

20 dec, 2015 19:24

klara23
Elev

Avatar


Vet ej vad handlingen ärt.

20 dec, 2015 20:14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela i magisk värld

Du får inte svara på den här tråden.