ÖPPET ROLLSPEL
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖPPET ROLLSPEL
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Hej !
Någon som är intresserad att rollspela, gärna flera stycken ? 19 dec, 2015 10:10 |
|
klara23
Elev |
Ja det är jag , Rollar det mesta.
19 dec, 2015 22:44 |
|
Borttagen
|
Kan men har krav för att få ihop det hela utan att man tappar lusten.
20 dec, 2015 01:44 |
|
Lolly0101
Elev |
Vad kul Skrivet av Borttagen: Kan men har krav för att få ihop det hela utan att man tappar lusten. Kul ! Vilka slags krav ? 20 dec, 2015 09:06 |
|
Borttagen
|
• Vi skriver i tredje person jag form är bara förvirrande.
• Vi planerar tillsammans • Helst fler karaktärer än en var och var beredd på att du kan få lov att skriva som någon bi karakär för att få rollet att gå vidare • Mallar vill jag att vi har i spoiler eller för oss själva på datorn för vill kunna starta rollet direkt • Allt ska vara planerat innan vi startar tråden det som ska vara planerat är rolluppdelning , handling , eventuell mall osv • Jag gör egna utseenden och använder aldrig google bilder • Jag vill ha ett namn på rollspelet och inte privat rollspel mellan användarnamn och användarnamn. Namnet ska vara passande till vad vi rollar om • Vill att vi endast har egna karaktärer och inte tar över tex J.k rowlings karaktärer. Dessa vet att det är mycket krav men det här är dessa krav jag har kommit fram till att jag måste ha för att ett rollspel ska kunna fungera för mig. 20 dec, 2015 14:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖPPET ROLLSPEL
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen