öppen eller privat.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
klara23
Elev |
Är sugen på att rolla nått handling och om vad kommer vi på. Är alltid öppen för allt nästan.
13 dec, 2015 16:02 |
|
Borttagen
|
Hej där, jag kan rolla.
13 dec, 2015 23:20 |
|
klara23
Elev |
Okej vad ska vi ta då? Rollar det mesta. Utan vågad kärlek.
14 dec, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
kunglig vs kunglig.
vampyr vs människa. kentaur vs människa. Syskon-kärlek. flash. 14 dec, 2015 18:22 |
|
klara23
Elev |
Syskon Kärlek . Kan vara Kille.
Min pappa Fyller i dag han skulle ha blivit 63 år om han skulle ha levt. 14 dec, 2015 18:42 |
|
Borttagen
|
Okej är tjej.
Men vi ska väl ha någon handling. 14 dec, 2015 18:45 |
|
klara23
Elev |
okej. men det går bra det med.
14 dec, 2015 18:48 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte något i stil med detta kanske.
De är två syskon men de bor på två olika håll i landet och på sin födelsedag så berättar deras fosterfamiljer att de har ett syskon och att det är dags för dem att återförenas. 14 dec, 2015 18:50 |
|
klara23
Elev |
Ja det låter bra.
15 dec, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Okej, du kan börja med mallen
15 dec, 2015 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen