Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

THG M Ciara

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG M Ciara

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


6 dec, 2015 11:21

Borttagen

Avatar


Ska jag göra mallen?

6 dec, 2015 13:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska jag göra mallen?

Jag är inte så bra på det så det är nog bäst om du gör den!

6 dec, 2015 13:48

Borttagen

Avatar


Okej

Mall:
Namn:
Kön:
Ålder:
Personlighet:
Familj:
Distrikt:
Vapen:
Övrigt:

Namn: Cleo Skye
Kön: Tjej
Ålder: 14
Personlighet: Självständig, hett temperament men kan vara väldigt snäll om hon försöker.
Familj: Mamma Eleonora.
Distrikt: 12
Vapen: Pilbåge
Övrigt: -

6 dec, 2015 14:10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG M Ciara

Du får inte svara på den här tråden.