Formulär - vinn pris :3
Forum > Off Topic > Formulär - vinn pris :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SingWithIce
Elev |
Hai! Jag skulle behöva hjälp med en skoluppgift, nämligen att folk ska svara på ett formulär, skulle ni kunna göra det och sedan skriva i tråden, jag kommer lotta ut 1-3 priser som kommer på julafton (skickar som paket). Beroende på hur många priser det är beror på antalet som medverkar ^.^
Om minst 20 deltar inom 1 vecka (då resultatet måste vara klart) så kommer jag lotta ut en halsduk! Antal svar jag har fått in: 17 st Deltagare i tävlingen: Ella01 Igelbarnet Matilda weasley ellisen05 H@nna Tilly PureSlytherin Här är länken: http://goo.gl/forms/h8GmNIVmjB Och Tack till alla som deltar! 3 dec, 2015 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2015-12-10 kl. 09:25
|
|
Archarec
Elev |
Är inte speciellt intresserad av något pris, men var självklart tvungen till att delta när spel nämndes!
4 dec, 2015 09:39 |
|
SingWithIce
Elev |
Skrivet av Archarec: Yay! Tack! Vet att några är lite konstiga men var tvungen att ha visa frågor xD Och vill du då inte vara med i lottningen? Är inte speciellt intresserad av något pris, men var självklart tvungen till att delta när spel nämndes! 4 dec, 2015 09:53 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av SingWithIce: Skrivet av Archarec: Yay! Tack! Vet att några är lite konstiga men var tvungen att ha visa frågor xD Och vill du då inte vara med i lottningen? Är inte speciellt intresserad av något pris, men var självklart tvungen till att delta när spel nämndes! Nej, det behöver jag inte vara. Bättre att låta någon som faktiskt vill ha ett pris vinna.
4 dec, 2015 10:05 |
|
SingWithIce
Elev |
Skrivet av Archarec: Okay Skrivet av SingWithIce: Skrivet av Archarec: Yay! Tack! Vet att några är lite konstiga men var tvungen att ha visa frågor xD Och vill du då inte vara med i lottningen? Är inte speciellt intresserad av något pris, men var självklart tvungen till att delta när spel nämndes! Nej, det behöver jag inte vara. Bättre att låta någon som faktiskt vill ha ett pris vinna. 4 dec, 2015 10:08 |
|
Ella01
Elev |
Klart
✩✩✩ 5 dec, 2015 19:27 |
|
Igelbarnet
Elev |
Har svarat ^^
5 dec, 2015 19:36 |
|
Matilda weasley
Elev |
5 dec, 2015 20:00 |
|
ellisen05
Elev |
Har svarat.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 5 dec, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
Jupp, I'm done!
5 dec, 2015 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen