supernatural rp privat?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > supernatural rp privat?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
18 nov, 2015 07:58 |
|
Missy The Timelady
Elev |
18 nov, 2015 08:02
Detta inlägg ändrades senast 2015-11-19 kl. 18:40
|
|
Borttagen
|
Jag ahr nog sett för lite... Men tack för att ni ville ha mig med!
18 nov, 2015 16:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ahr nog sett för lite... Men tack för att ni ville ha mig med! Haha varsegod ![]()
18 nov, 2015 17:23 |
|
Shadow of hope
Elev |
piggelinovill du vara Dean för i så fall kan jag vara Cas för jag har kollat på väldigt mycket med honom
19 nov, 2015 12:51 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag är iallafall Sam... Eller Sammy eller Samuel eller vad han nu hette (döm mig inte dem kallar honom tonviss av olika saker)
![]()
19 nov, 2015 12:55 |
|
Borttagen
|
Tack Shadow of hope men kör ni!
19 nov, 2015 18:31 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 nov, 2015 18:39 |
|
Missy The Timelady
Elev |
19 nov, 2015 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Nej piggelino du ska också vara med och jag har lärt känna Castiel så då kan du vara Dean Nej det är säkert! Det går bra! kanske kan hoppa in senare när jag har sett mer opm det är ok? 19 nov, 2015 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen