Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med saphier green

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med saphier green

Användare Inlägg
Kaylin
Elev

Avatar


Detta är ett Percy Jacson Rollspel, som saphier green ska vara med i. Vi ska rolla pj. Så. Och jag har bestämt det!

Go Fuck yourself you damn cereal

17 nov, 2015 21:51

saphier green
Elev

Avatar


18 nov, 2015 08:14

Kaylin
Elev

Avatar


Du skriver ju inget!! >

Go Fuck yourself you damn cereal

12 dec, 2015 21:48

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med saphier green

Du får inte svara på den här tråden.