Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs hp med kiwin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs hp med kiwin

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


kiwin

17 nov, 2015 15:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(Ska vi rolla om Harry och Ron och dem eller hitta på egna som börjar på hogwarts eller andra generationen?)
vi kör på egna, ska vi vara olika kön?

17 nov, 2015 15:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
(Ska vi rolla om Harry och Ron och dem eller hitta på egna som börjar på hogwarts eller andra generationen?)
vi kör på egna, ska vi vara olika kön?


Båda kan väl vara tjejer?
vist!!!

Mall:
Namn:
Årselev:
elevhem:
övrigt:
utseende:

17 nov, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


Namn:Rebeca
Årselev:1
elevhem:ravenclaw
övrigt:en besserwiser
utseende:

17 nov, 2015 16:01

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs hp med kiwin

Du får inte svara på den här tråden.