Det som hände i Paris
Forum > Off Topic > Det som hände i Paris
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Tänkte att vi kan ha en tråd där vi visar stöd mot det hemska attentat som i natt hände i Paris. Det är bara så sjukt fruktansvärt! Vi ägnar våra tankar åt er och bevisar att vi är starka tillsammans. ♥ ♥ ♥
Winter is coming... 14 nov, 2015 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen