Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej! Jag tänkte starta ett rollspel som är öppet för alla som vill vara med. Det ska utspela sig på en gymnasieskola. Karaktärerna måste alltså vara 16-18 år. Det ska självklart också utspela sig efter skolan på deras fritid också.

Här är mallen:

Namn:
Ålder:
Inriktning:
Personlighet:
Utseende:
Gillar:
Gillar inte:
Övrigt:

13 nov, 2015 18:23

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll

Du får inte svara på den här tråden.