Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the new school Dimond high

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

1 2 3 ... 152 153 154
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sushi

Cassandra såg på sin nya skola hon suckade hon gillade inte att vara i skolbyggnader men tyvär var ju skolan obligatorisk så hon hade ju inget val. Cassandra drog med sig sin väska in i byggnaden och såg på rumskompislistan hon skulle dela med någon som hette Stella. Hon skulle ha rum 1 i byggnad b hon suckade och gick mot byggnaden. Hon hittade snart rummet när hon kom in i rummet så såg hon två sängar och på dom låg skoluniformen. En till henne och en till den där Stella. Hon började studera uniformen svart snörliknade sak turkos skorta mörkröd kort kjol och svarta skor.

8 nov, 2015 12:34

Borttagen

Avatar


Stella gick till skolan med sin tunga packning. Hon log lite grann då hon kände spänningen stiga inombords. Hon gick in igenom dörren och började att gå
till det rummet hon skulle bo i. Stella gick in i rummet och såg lite osäkert på Cassandra. Utan ett ord la Stella ner sin packning på en av sängarna och
började att packa upp lite grann. Hon såg då skoluniformen och började att studera den lite grann.

8 nov, 2015 15:43

Borttagen

Avatar


" Förstår inte hur de tänkte med färgerna " mumlade Cassandra och började byta om till uniformen hon såg på sig själv sen i spegeln och log.
" Du måste vara Stella gissar jag " sa Cassandra

8 nov, 2015 15:52

Borttagen

Avatar


"ja och du måste vara Cassandra eller hur?" sa Stella lite osäkert och började att byta om. Hon gillade inte att kjolarna var väldigt korta.

8 nov, 2015 15:53

Borttagen

Avatar


" Ja det är jag men du kan kalla mig Cassy om du vill " sa Cassandra och log
" Kunde vi inte åtminstonde fått underbyxor eller " sa Cassandra.

8 nov, 2015 15:58

Borttagen

Avatar


"tydligen inte. Fast allt borde gå bra så länge vi inte springer" sa Stella med en suck.

Theodore gick in till sitt och Isac's rum när han kom fram till skolan. Theodore såg sig en aning nyfiket omkring i rummet.
"Det här stället kanske inte är så dåligt trotts allt" sa Theodore och log lite grann.

8 nov, 2015 16:02

Borttagen

Avatar


Isac var än på väg till skolan då hans plan var försenat han skulle behöva ta sig till skolan på normalt sätt för att inte skapa förvirringar eller nyheter i nån tinging. Han muttrade han skulle förmodligen missa samlingen och typ hela första dagen.

8 nov, 2015 16:07

Borttagen

Avatar


Yukiko hade kommit fram till skolan och hon log lite grann.
Hon började att gå iväg mot sitt rum. Hon gick in igenom dörren och såg sig omkring lite uttråkat.
"Inte det finaste rum jag har sätt men det får väl duga " sa Yukiko. Hon såg då skoluniformen och stirrade på den.
"Åh nej inte här också" sa Yukiko besviket.

8 nov, 2015 16:11

Borttagen

Avatar


" Jag vet skolunifrormer hatar jag också" sa Merina som redan var i rummet hon stunderade Yukiko lite. det hade varit en okej uniform om de hade haft längre kjolar eller tights under. Merina började packa upp sakerna hon hade haft med sig.

8 nov, 2015 16:14

Borttagen

Avatar


"jag är så trött på sånt här" sa Yukiko och suckade lite grann. Hon la sig ner på sin säng och skakade på huvudet.

8 nov, 2015 16:16

1 2 3 ... 152 153 154

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

Du får inte svara på den här tråden.