Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rasten känsla av frihet

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rasten känsla av frihet

1 2 3 ... 21 22 23
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kapitel 1: Första dagen i fjärde klass

Adrian Lassal vaknade på morgonen den här dagen skulle han börja 4 klass han log och reste sig från sängen. Han gjorde sig snabbt i ordning
" Du är tidigt uppe min pojke " sa Vince Adrians pappa.
" Ja vill inte komma i trubbel före första rasten " sa Vince.
" glöm inte din medecin " sa Vince
" men pappa " sa Adrian
" Adrian Medecinen är viktig för dig " sa Vince. Adrian suckade och la två brustabletter i ett glas och fyllde på halva glaset med vatten. Han hade lågt blodvärde och behövde därför lite medecin för det. Vince log
" Vad är min äldre solstråle? " frågade Vince
" vet inte sover förmodligen " sa Adrian och drack motvilligt medecinen.

Sushi

5 nov, 2015 17:29

Borttagen

Avatar


Eddy som var Adrian's storebror sov djupt på sin säng. Han skulle börja sjätte klass men hade ingen brådska att ta sig till skolan. Istället så drömde han om att spela Amerikansk fotboll som var hans favorit sport. Ingen i klassen kunde klå honom i det och det visste han. Eddy's väckarklocka började att låta och Eddy slog ner den med näven så att den hamnade på golvet. Han mumlade några ord innan han somnade vidare.

5 nov, 2015 17:37

Borttagen

Avatar


" Skulle du kunna väcka honom? " frågade Vince och såg på Adrian
" Varför jag ? " frågade Adrian som inte var på leka veckarklocka humör. Vince gav honom blicken som fick Adrian att alltid göra som Vince sa. Han muttrade och gick in i Eddys rum och tände taklampan och drog bort täcket.
" Vaka brosan innan jag låter som en väckarklocka " sa Adrian.

5 nov, 2015 17:41

Borttagen

Avatar


Eddy såg sömnigt mot Adrian.
"Vad är klockan ?" frågade Eddy sömnigt då han inte såg sin väckarklocka längre.

5 nov, 2015 17:43

Borttagen

Avatar


Adrian log han täckte skoja lite
" Klockan är halv 8" sa Adrian och man kunde inte på något sett genomskåda hans röst.

5 nov, 2015 17:45

Borttagen

Avatar


"halv åtta?" frågade Eddy förvirrat.
"varför är du isåfall kvar här?" frågade Eddy och satte sig upp på sängen.

5 nov, 2015 17:46

Borttagen

Avatar


" Åh dig går inte att lura " sa Adrian med en suck
" Men upp med dig innan jag börjar låta som en veckarklocka " sa Adrian innan han gick till sitt rum och hämtade ryggsäcken.

5 nov, 2015 17:48

Borttagen

Avatar


Eddy suckade och gick upp och började att göra sig i ordning för skolan.

Spinelli reste sig sömnigt ur sin säng.
"Jag hatar att gå till skolan. Om inte mina kompisar varit där så hade jag inte gått dit" mumlade Spinelli och gick för att äta frukost.
Spinelli såg sig hopfullt omkring.
"Bara inte någon familjemedlem kommer så kan jag äntligen ha en lugn frukost för mig själv" sa Spinelli och log.

5 nov, 2015 17:53

Borttagen

Avatar


Spinellis äldre storasyster Lucy höll just på att välja dagens kläder hon valde dom tillslut och gick ner för frukost
" Hej Robin " sa Lucy som kallade systern för hennes förnamn för att hon tyckte inte om att säga Spinelli som annat än efternamn. Hon började leta efter lite frukost hon började göra en fruktsallad.

5 nov, 2015 17:58

Borttagen

Avatar


"ja hej på dig" sa Spinelli lite surt och gick till sitt rum. Hon tänkte skippa frukosten idag då hon inte ville prata med sin äldre syster.

5 nov, 2015 18:01

1 2 3 ... 21 22 23

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rasten känsla av frihet

Du får inte svara på den här tråden.