Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja rolla öppet med några personer.
Jag har en liten ide men kan berätta den om några är intresserade.

2 nov, 2015 16:17

Borttagen

Avatar


Kan kanske vara med^^

2 nov, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Okej, har du sett serien flash?
Jag tänkte mi något liknade om man säger så.

en accelator som går söner och sänder ut partiklar över typ hela världen som gör meta människor som t.ex.

* En som kan förvandla sig till giftig gas.
* En som kan styra vädret.
* En mänsklig bomb, en kvinna/man som kan få saker eller människor att sprängas inom några sekunder bara att genom att nudda denna person.
* person som kan hantera el.
* En person som kan förvandla sig till vem som helst bara genom att nudda denna.
* en stål man, ja inte flyga och skjuta något från ögonen utan förvandla sig själv till stål.
* en man/kvinna som kan springa i ljusets hastighet och genom det även färdas tillbaks i tiden eller framåt i tiden.

2 nov, 2015 16:34

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll

Du får inte svara på den här tråden.