PJ prs med H@nna & kvicken lollo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ prs med H@nna & kvicken lollo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Go Fuck yourself you damn cereal 1 nov, 2015 15:24 |
|
Borttagen
|
Yay! Vad ska vi ha för handling?^^
1 nov, 2015 15:35 |
|
Kvicken Lollo
Elev |
Jag har ingen aning.
You spend so much time, so much effort, trying to hold yourself together. And then everything falls apart anyway. 1 nov, 2015 17:35 |
|
Kaylin
Elev |
Två olika förslag.
1: Vi kommer från olika ställen och blir jagade av monster alla tre. Men vi känner inte varandra. Vi möts på halvblodslägret, och lär känna varandra. Sedan blir vi (eller bara en eller två) skickade på uppdrag. (Och så rymmer de andra med.) 2: Vi känner varandra, (eller två åtminstone) och vi märker att vi är halvblod. Sedan händer samma sak som nr ett. Go Fuck yourself you damn cereal 1 nov, 2015 20:38 |
|
Kvicken Lollo
Elev |
Nummer ett låter bra tycker jag.
You spend so much time, so much effort, trying to hold yourself together. And then everything falls apart anyway. 4 nov, 2015 17:47 |
|
Kaylin
Elev |
H@nna Då?
Go Fuck yourself you damn cereal 4 nov, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
Okej, vi alla blir jagade av moster, sen möts vi och kommer till Halvblodslägret^^
5 nov, 2015 11:21 |
|
Kaylin
Elev |
Oki!
Standard till mall. Vilket kön Ålder Gud förälder Go Fuck yourself you damn cereal 5 nov, 2015 22:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ prs med H@nna & kvicken lollo
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen