Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PJ prs med H@nna & kvicken lollo

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ prs med H@nna & kvicken lollo

Användare Inlägg
Kaylin
Elev

Avatar


Här är tråden!

H@nna
Kvicken Lollo

Go Fuck yourself you damn cereal

1 nov, 2015 15:24

Borttagen

Avatar


Yay! Vad ska vi ha för handling?^^

1 nov, 2015 15:35

Kvicken Lollo
Elev

Avatar


Jag har ingen aning.

You spend so much time, so much effort, trying to hold yourself together. And then everything falls apart anyway.

1 nov, 2015 17:35

Kaylin
Elev

Avatar


Två olika förslag.
1: Vi kommer från olika ställen och blir jagade av monster alla tre. Men vi känner inte varandra. Vi möts på halvblodslägret, och lär känna varandra. Sedan blir vi (eller bara en eller två) skickade på uppdrag. (Och så rymmer de andra med.)

2: Vi känner varandra, (eller två åtminstone) och vi märker att vi är halvblod. Sedan händer samma sak som nr ett.

Go Fuck yourself you damn cereal

1 nov, 2015 20:38

Kvicken Lollo
Elev

Avatar


Nummer ett låter bra tycker jag.

You spend so much time, so much effort, trying to hold yourself together. And then everything falls apart anyway.

4 nov, 2015 17:47

Kaylin
Elev

Avatar


H@nna Då?

Go Fuck yourself you damn cereal

4 nov, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


Okej, vi alla blir jagade av moster, sen möts vi och kommer till Halvblodslägret^^

5 nov, 2015 11:21

Kaylin
Elev

Avatar


Oki!
Standard till mall.

Vilket kön
Ålder
Gud förälder

Go Fuck yourself you damn cereal

5 nov, 2015 22:03

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ prs med H@nna & kvicken lollo

Du får inte svara på den här tråden.