Wild Kids!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Wild Kids!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Hej, hallon allihopa! Jag tänkte starta ett rollspel, där man "är med i" Wilde kids. Det är alltså två lag, och jag ska vara med i ett av dem. Man väljer vilket lag man ska vara i men det finns bara tio platser. Om rollspelet ska fungera måste någon vara "programledare" också. Jag kommer att välja miljö, och lite sådant. Så, Here we go!
Programledare: Björnar: Plats 1: Plats 2: Plats 3:Aveline Plats 4: Plats 5: Lejon: Plats 1:Kaylin Plats 2: Plats 3: Plats 4:Piggelinisen Plats 5: Sedan skickar man in en mall (står nedanför) och man ska vara i åldern 10-12? Jag tror att det är så! Mall: Spoiler: Tryck här för att visa! Detta Wild Kids kommer att hållas i molla bokskog. (Här än några bilder! https://perlissel.wordpress.com/tag/molla-bokskog/ , annars kan du googla på det.) Lejonen kommer att bo i ett upphöjt tält, på en ö, som har en träbryggan till sig. Det, alltså tältet, ligger på massor av träplankor-en stor terass. Det finns en sjö bredvid, och det är massor av klätterträd omkring. Under "terassen", bredvid, finns det en liten lägereld, med stockar, och stenar. Vid sjön ligger en lång brygga, och vid den ligger en roddbåt, som ser o-sjöduglig ut. I sovrummet, (i tältet) är det enmanssängar, med skynken, över sängarna, som hänger ner från taket. Björnarna bor i en liten trä-hytt, med vånings sängar, och mattor i sovsalen. I "köket", som ligger utomhus finns det en lägereld. Det finns en sjö i närheten, och det ligger en båt vid en liten badbrygga i närheten. Båten flyter, men ser inte sjöduglig ut. Än. Om man tittar åt ett speciellt håll, kan man se de andra lagets bas. Man ska ha sett Wild kids, och veta på ett ungefär hur det går till. Uggla mallen till mig. Mallar: Spoiler: Tryck här för att visa! Taggningar Spoiler:
Tryck här för att visa! Go Fuck yourself you damn cereal 26 okt, 2015 20:43
Detta inlägg ändrades senast 2015-10-27 kl. 15:39
|
|
Aveline
Elev |
Okej, okej, detta låter ju ytterst spännande. Problem: jag har typ noll koll på vad Wild Kids är.
*Kör en snabb Google-sökning* Uhm... hm... uhm... aha! Okej! Jag tror att jag fattar hur det går till grundläggande åtminstone. Men kan man fortfarande få vara med fast jag har minimala kunskaper inom just detta ämne? "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 27 okt, 2015 09:54
Detta inlägg ändrades senast 2015-10-27 kl. 10:39
|
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Aveline: Okej, okej, detta låter ju ytterst spännande. Problem: jag har typ noll koll på vad Wild Kids är. *Kör en snabb googel-sökning* Uhm... hm... uhm... aha! Okej! Jag tror att jag fattar hur det går till grundläggande åtminstone. Men kan man fortfarande få vara med fast jag har minimala kunskaper inom just detta ämne? Visst! Spoiler: Tryck här för att visa! Skulle UGGLAS till mig!! Go Fuck yourself you damn cereal 27 okt, 2015 10:26 |
|
Piggelinisen
Elev |
27 okt, 2015 11:09 |
|
Borttagen
|
Inte med.
27 okt, 2015 11:56 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
27 okt, 2015 18:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Wild Kids!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen