Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärlek mellan tjej och tjej eller kille och kille

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek mellan tjej och tjej eller kille och kille

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja so det står så vill jag rolla kärlek mellan tjej och tjej eller mellan kille och kille.
Jag kan rolla nästan vad som helst.

25 okt, 2015 18:32

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek mellan tjej och tjej eller kille och kille

Du får inte svara på den här tråden.