kärlek mellan tjej och tjej
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> kärlek mellan tjej och tjej
|
Borttagen
|
Hejsan, jag vill rolla kärlek mellan tjej och tjej med någon.
Så är någon intresserad....snälla?
24 okt, 2015 11:53
|
|
Borttagen
|
Jag är 
24 okt, 2015 11:55
|
|
Borttagen
|
Ja jätte gärna.
Så vad vill du rolla mellan tjej och tjej
Mina förslag är.
Kunglig och kunglig.
Syskon kärlek.
Kärlek mellan två indianer.
Ja det finns säkert mer och man kan ju rolla det inom fantasy också
24 okt, 2015 11:57
|
|
Borttagen
|
Åh kan vi inte ta typ på medeltiden att en är kunglig och en jobbar som kock i slottet? 
24 okt, 2015 11:58
|
|
Borttagen
|
Ja, fast är du en sådan där som vill att man ska ha påhittade karaktärer, eller godkänner du vilket namn och utseende so helst
24 okt, 2015 12:01
|
|
Borttagen
|
Vill nog helst ha påhittade men om du verkligen vill ha något annat hindrar jag dig inte :3
24 okt, 2015 12:38
|
|
Borttagen
|
Okej.
Men vem ska vara den kungliga.
Jag vill helst vara den kungliga
24 okt, 2015 12:55
|
|
Borttagen
|
Då e jag den där typ matlagningspersonen 
24 okt, 2015 12:55
|
|
Borttagen
|
24 okt, 2015 13:10
|
|
Borttagen
|
24 okt, 2015 13:15
|
Du får inte svara på den här tråden.