Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

kärlek mellan tjej och tjej

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kärlek mellan tjej och tjej

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsan, jag vill rolla kärlek mellan tjej och tjej med någon.
Så är någon intresserad....snälla?

24 okt, 2015 11:53

Borttagen

Avatar


Jag är

24 okt, 2015 11:55

Borttagen

Avatar


Ja jätte gärna.

Så vad vill du rolla mellan tjej och tjej
Mina förslag är.

Kunglig och kunglig.
Syskon kärlek.
Kärlek mellan två indianer.


Ja det finns säkert mer och man kan ju rolla det inom fantasy också

24 okt, 2015 11:57

Borttagen

Avatar


Åh kan vi inte ta typ på medeltiden att en är kunglig och en jobbar som kock i slottet?

24 okt, 2015 11:58

Borttagen

Avatar


Ja, fast är du en sådan där som vill att man ska ha påhittade karaktärer, eller godkänner du vilket namn och utseende so helst

24 okt, 2015 12:01

Borttagen

Avatar


Vill nog helst ha påhittade men om du verkligen vill ha något annat hindrar jag dig inte :3

24 okt, 2015 12:38

Borttagen

Avatar


Okej.
Men vem ska vara den kungliga.
Jag vill helst vara den kungliga

24 okt, 2015 12:55

Borttagen

Avatar


Då e jag den där typ matlagningspersonen

24 okt, 2015 12:55

Borttagen

Avatar


Okej

24 okt, 2015 13:10

Borttagen

Avatar


Du gör mall xD

24 okt, 2015 13:15

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kärlek mellan tjej och tjej

Du får inte svara på den här tråden.