HP
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> HP
|
Borttagen
|
Någon som är intresserad att rolla HP med mig?
18 okt, 2015 13:02
|
|
Borttagen
|
Visst
22 okt, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
22 okt, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
22 okt, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
Ja mitt favoritintresse inom HP är kärlek mellan lärare och elev.
22 okt, 2015 16:26
|
|
Borttagen
|
Okej då kör vi på det
22 okt, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
Okej.
Men jag vill helst vara läraren
22 okt, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
Okej. Ska vi göra mallar?
22 okt, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
Ja, men jag har förslag på olika handlingar
22 okt, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
Berätta
22 okt, 2015 16:31
|
Du får inte svara på den här tråden.