Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Marina Granger vs Piggelino(Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marina Granger vs Piggelino(Privat)

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Här kommer mallen Marina Granger!

Mall:

Namn: Vendela Miono
Ålder: 13
Klass: 3
Utseende: Mörkbrunt långt hår. Blåa ögon
Personlighet: Glad, snäll, ibland blyg. duktig i skolan
Övrigt: Kär i én kille i sin klass.

16 okt, 2015 07:28

Borttagen

Avatar


Mall

Namn: Rebecka Lyon
Ålder: 13
Klass: 3
Utseende: Kastanjebrun, midjelångt hår, blå ögon, långa, mörka ögonfransar och röda läppar.
Personlighet: Glad, speedad, busig och kan bli riktigt sur.
Övrigt: Kär i en kille i sin klass. Går i Ravenclaw och är supersmart.

16 okt, 2015 07:56

Borttagen

Avatar


Vill du börja Marina Granger?

16 okt, 2015 15:22

Borttagen

Avatar


Okej!!!!!!!!
När börjar vi? I mitten av terminen eller vid Hogwarts Expressen?

16 okt, 2015 15:24

Borttagen

Avatar


Expressen?

16 okt, 2015 15:27

Borttagen

Avatar


Jag ser nervöst ut över perrongen. Mamma och pappa håller på att säga hejdå till min lillebror som ska börja sitt första år på Hogwarts. Jag stirrar ointresserat ut över perrongen.

18 okt, 2015 10:19

Borttagen

Avatar


Jag springer igenom spärren och rakt in i någon.
- Förlåt. mumlar jag och ser upp. Men ser generat ner igen när jag möttte Alex blick.
Alex stirrade på mig och gick iväg med blossande kinder gick jag vidare. Jag gick in med kofferten i en tom kupe och gick sen ut på perongen igen.
- Rebecka! Ropade jag när jag fick syn på min bästa kompis. Jag sprang till henne och slog armarna om henne.

19 okt, 2015 15:30

Borttagen

Avatar


-Åh, vad mycket jag har saknat dig, ropar jag och drar in Vendela i en lång kram. Jag ler åt henne när vi drar oss undan och tittar på hennes ansikte för att se om något har förändrats. Jag vinkar åt mamma och pappa och tar Vendelas hand.

19 okt, 2015 15:35

Borttagen

Avatar


- Och jag har saknat dig! jag ler varmt mot henne.
Vi går in i kupen där min koffert ligger. Snart avlägsnar sig tåget från perongen och vi är på väg. När godisvagnen kommer köper vi varsin chokladgrodeask och börjar byta med korten.

19 okt, 2015 15:48

Borttagen

Avatar


Jag ler. Allt känns precis som vanligt. Den goda smaken frånchokladgrodan sitter kvar i munnen och den söta smaken gör mig på väldigt gott humör. Jag och Vendela byter glatt chokladgrodekort med varann och allt känns härligt.

19 okt, 2015 15:53

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marina Granger vs Piggelino(Privat)

Du får inte svara på den här tråden.