öppet harry potter rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet harry potter rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
Hej jag undrar om någon vill rolla!
Detta utspelar sig i nutid + att Harrys m.m barn går på skolan. Du får inte vara en person som finns men du kan t.ex. hitta på Rose och Hugos syster. Mall: Förnamn: Efternamn: Ålder: Årskurs: Elevhem: Utseende: Trollstav: Djur: Patronus: Övrigt: Jag: Förnamn: Lodovica Efternamn: Comello Ålder: 17 Årskurs:7 Elevhem: Ravenclaw Utseende: ![]() Djur: Katt Diego Patronus: Svan ![]()
9 okt, 2015 08:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet harry potter rollspel
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen