Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Är det någon som skulle vilja rolla kärlek med mig och jag hade typ tänkt att rolla förbjuden kärlek mellan syskon. Någon som är intresserad?
7 okt, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det någon som skulle vilja rolla kärlek med mig och jag hade typ tänkt att rolla förbjuden kärlek mellan syskon. Någon som är intresserad?
Om du orkar och vill rolla med mig så är jag gärna med! Låter roligt!
7 okt, 2015 16:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det någon som skulle vilja rolla kärlek med mig och jag hade typ tänkt att rolla förbjuden kärlek mellan syskon. Någon som är intresserad?
Om du orkar och vill rolla med mig så är jag gärna med! Låter roligt!
Visst men har lite krav då
7 okt, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det någon som skulle vilja rolla kärlek med mig och jag hade typ tänkt att rolla förbjuden kärlek mellan syskon. Någon som är intresserad?
Om du orkar och vill rolla med mig så är jag gärna med! Låter roligt!
Visst men har lite krav då
Går med på allt!
7 okt, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
Kraven är:
1. Att inte ta över någon annans karaktär
2.Att skriva mer än två meningar och skriva beskrivande
7 okt, 2015 16:26
|
|
Borttagen
|
Vad menar du med att ta över någon annans karraktär?
7 okt, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Att inte skriva att den ända karaktärer säger typ att den andra är i sovrummet fast att den inte är det
7 okt, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
Nädå! Det gör jag ändå aldrig!
7 okt, 2015 16:32
|
|
Borttagen
|
Bra men då kör vi förbjuden kärlek mellan syskon
7 okt, 2015 16:33
|
|
Borttagen
|
Ja! Kul!
Mall? Eller kör vi utan?
7 okt, 2015 16:36
|
Du får inte svara på den här tråden.