rolla
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hejsan någon vänlig själ som är intresserad av att rolla med mig?
4 okt, 2015 11:48 |
|
Menyria
Elev |
Jag e intresserad! \(^u^)/
When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang 5 okt, 2015 14:44 |
|
Borttagen
|
Jätte bra.
5 okt, 2015 14:45 |
|
Menyria
Elev |
Vad för typ av rollspel vill du spela?
When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang 5 okt, 2015 14:48 |
|
Borttagen
|
Kärlek oftast
kunglig vs fattig. Kunglig vs kunglig. Vänskap mellan drake och människa. Sjöjungfru vs människa Vampyr vs människa. Indian flicka vs stadspojke. Halvdan vs människa Vs betyder kärlek mellan de två 5 okt, 2015 15:06 |
|
Menyria
Elev |
Ja jag tycker också mest om kärleks rollspel! Men typ vampyr vs människa eller Indian flicka vs stadspojke? De två lät mest intressant
When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang 5 okt, 2015 15:25 |
|
Borttagen
|
Okej, jag gillar mer det andra alternativet, men jag rollar så sällan tjej och undrar om du kan tänka dig vara killen i så fall?
5 okt, 2015 15:29 |
|
Menyria
Elev |
alltså indiangrejen? ^^ Ja jag kan vara kille!
When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang 5 okt, 2015 15:35 |
|
Borttagen
|
Ja, indangrejn.
Bra. Jag har en liten handling på den, men jag vet inte om det är särskilt bra. 5 okt, 2015 15:43 |
|
Menyria
Elev |
Okej good! ;3 ja de e bara att berätta så kan vi ändra om det skulle va något som vi vill ändra på? Jag kan ju komma med förslag sen också!
When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang 5 okt, 2015 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen