✪ Prs mellan Lolly och Remus Granger ✪
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ✪ Prs mellan Lolly och Remus Granger ✪
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly!!
Elev |
Här är tråden dåå Remus Granger!
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 2 okt, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
jAG FIXAR EN MALL!
Namn: Kön: Ålder: Intressen: Personlighet: Gillar/Ogillar: Utseende: Övrigt: 2 okt, 2015 18:18 |
|
Lolly!!
Elev |
BRA!
Namn: Allison Mironova (kallas Alli av sina vänner) Kön: Kvinna/Tjej/hon/henne Ålder: 15 Intressen: Gymnastik, Matte och mycket mer som jag inte orkar skrivaa, men man får ju iaf antagligen veta det tillslut! Personlighet: Snäll, osäker ganska blyg. Gillar/Ogillar: Gillar: Det mesta! Ogillar: Djurplågeri, godis och killar i allmänhet! Utseende: ![]() Övrigt: Skilda föräldrar! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 2 okt, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
Namn: Minty Alivio
Kön: Kvinna/Tjej Ålder: 15 Intressen: Dansa, sjunga (mer kommer fram i rollet kanske) Personlighet: Snäll, Pratsam Gillar/Ogillar: Gillar att sjunga, Dansa, Hunger Games Ogillar Twillight (fråga inte) Killar Utseende: ![]() Övrigt: Kallas Mi, har en Youtube kanal kallas MiMi The Azum, (MER ROLLAS FRAM) 2 okt, 2015 18:45 |
|
Lolly!!
Elev |
Bra mall! Vem ska börja?
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 4 okt, 2015 14:30 |
|
Borttagen
|
Du får
§ 4 okt, 2015 14:33 |
|
Lolly!!
Elev |
Okeej!
~~~~~~~~ Allison satt framför datorn uppe på sitt rum, när hennes mamma ropade på henne. "Jag kommer" ropade hon till svar och stängde av datorn som hon hade varit inne och tittat på YouTube i, hon hade kollat på hennes favorit kanal, "ThaPrincess Hon gick snabbt ner för trappan, och såg att hennes pappa stod där nere. "Vad gör du här?" frågade Allison. "Jag är här för att prata med dig om att du ska börja på en internatskola" sa han, jag kollade förskräckt på honom. "Jo för det är så här att din mamma och jag bråkar om vem du ska bo oss, så vi har bestämt att vi ska flytta till Australien båda två, och du ska gå på en internat skola. "På loven då?" frågade hon medans hon kokade av ilska. "Då får du bo hos moster Clarissa" sa mamma. Jag dundrade upp på mitt rum och la mig i sängen, två minuter efter det sov jag. ~~~~~~~ Crazy family, i knoooooow! Fast kan inte Allison (mycket längre fram) skapa en YT kanal som heter typ "CrazyGiiiirl"? Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 4 okt, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
Kan vi köra i jagform? Eller, jag är bäst på det. Ja det får du
~~~ "So The crazy It's that noone was there, basiclly It was scary to, but anyway, What I saw in that room, was a holkitalki", sa jag till videon kamran. Det var till min nya videon på min Toutube kannal.Jag hörde min mamma ropa på mig. När jag kom ner till vardagsrummet såg jag mina föräldrar vara där. "Ja?" Frågade jag. "Pappa har fått nytt jobb", sa mamma. "I Australien, vi alla tre ska flytta dit och du ska börja på ett internat", avslutade pappa. "Men... Men hur blir det med Didi? Och mina saker? Och mina vänner?" Frågade jag. "Didi kommer med", jag andades ut Didi var min hundvalp. "Vissa av dina saker kommer med, vi köper nya saker som vi inte får med därborta, och du kommer få nya vänner", sa mamma. jag visste hur lönlöst det var att säga emot. Jag sprang upp på mitt rum och messa mina vänner. 4 okt, 2015 17:49 |
|
Lolly!!
Elev |
Jag-form funkar för mig!
~~~~~~~~ När jag vaknade, gick jag snabbt ner till vardagsrummet, där jag tänkte säga till mina föräldrar att jag vägrade. Men när jag kom ner, så möttes jag bara av en lapp där det stod: "Vi glömde säga att flyget vi ska med går idag, ta tåg 57 och åk till slut stationen så kommer du till internat skolan! Ha det bra! /Mamma" Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 5 okt, 2015 17:02 |
|
Borttagen
|
"GUMMAN!" Ropade Mamma. Jag suckade och gick ned.
"Vad?" fräste jag. "Packa, nu, packa allt du behöver, vi åker idag", sa hon. "MEN..." "INGA MEN!" Jag gick upp, slängde ned mina favorit tröjor, byxor, kjolar, linnen, shorts och blusar. I andra lade jag ned så mycket saker jag fick plats med. I handbagaget hade jag ett skrivblock där jag skrev låtar, ritade och skrev korta sagor. Min mobil, min kamera, min mobil och datorn. "Hello, so I had sad news. Or it sad and bad for me, I gona move, to Australia. They tell me today, and about 4 hour I need to be at the airport..." Jag stängde av kameran. Jag hade länge viljat göra en resevlogg men nu vart det en flytt vlogg. 5 okt, 2015 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen