Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

snälla någon

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > snälla någon

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snäll någon, finns de någon vänlig själ som kan tänka sig att rolla med mig?

29 sep, 2015 18:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Snäll någon, finns de någon vänlig själ som kan tänka sig att rolla med mig?

Jag??

29 sep, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


Ja gärna.
så vad är du intresserad av att rolla?

29 sep, 2015 18:20

Borttagen

Avatar


Fandom(s) Typ HP

29 sep, 2015 18:29

Borttagen

Avatar


Okej

29 sep, 2015 18:34

Borttagen

Avatar


Ska vi köra i det då?

Vilken generation??

29 sep, 2015 18:37

Borttagen

Avatar


(dock rollar jag oftast lärare och elev när det kommer till HP.

29 sep, 2015 18:38

Borttagen

Avatar


åH... Okej men kan jag vara elev?? Eller hur mena du?

29 sep, 2015 18:39

Borttagen

Avatar


Ja, lärare och elev, ja förbjuden kärlek mellan lärare och elev, jag är inte så bra på att rolla elev och elev när det kommer till HP:

29 sep, 2015 18:40

Borttagen

Avatar


Okej,men inte 15+ eller hur?

29 sep, 2015 18:42

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > snälla någon

Du får inte svara på den här tråden.