snälla någon
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> snälla någon
|
Borttagen
|
Snäll någon, finns de någon vänlig själ som kan tänka sig att rolla med mig?
29 sep, 2015 18:16
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Snäll någon, finns de någon vänlig själ som kan tänka sig att rolla med mig?
Jag??
29 sep, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
Ja gärna.
så vad är du intresserad av att rolla?
29 sep, 2015 18:20
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
Ska vi köra i det då?
Vilken generation??
29 sep, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
(dock rollar jag oftast lärare och elev när det kommer till HP.
29 sep, 2015 18:38
|
|
Borttagen
|
åH... Okej men kan jag vara elev?? Eller hur mena du?
29 sep, 2015 18:39
|
|
Borttagen
|
Ja, lärare och elev, ja förbjuden kärlek mellan lärare och elev, jag är inte så bra på att rolla elev och elev när det kommer till HP:
29 sep, 2015 18:40
|
|
Borttagen
|
Okej,men inte 15+ eller hur?
29 sep, 2015 18:42
|
Du får inte svara på den här tråden.