|
Borttagen
|
Detta är ett privat rollspel mellan mig och Ivy lovegood och blablabla... det vanliga
Mall:
Namn: Moa
Kön: Tjej
Utseende: Långt mörkrött hår och bruna ögon.
Övrigt: Moa är ganska poppis och vill oftast att allt ska gå hennes väg.
28 sep, 2015 18:31
|
|
Borttagen
|
Namn: Alexander
Kön: Kille
Utseende: Brunt hår, gröna ögon, solbränd hy, smal.
Övrigt: Populärast i skolan, stark, smart, snygg, snäll
Vem börjar?
28 sep, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
OK
Jag skajtade till skolan, jag gillade typ skolan, jag hade ju många vänner men alla hängde efter mig! När jag kom pressade jag in skateboarden i skåpet och kollade på klockan som jag fick i julas, jäklar! Vi började om en minut. Jag skyndade in i rummet när jag kollat frillan en sista gång. Jag satte mig brevid Anna, hon snurrade håret runt fingrarna, hur skulle jag stå ut?
28 sep, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
Alexander kom in i klassrummet i sista minuten. Visst han var snygg och poppis. Och? Det var jag också. Alla tjejer förutom jag flörtade med honom precis som alla killar förutom Alexander flörtade med mig. Jag var rätt trött på alla killar vid det här laget. Han var skolans kille och jag skolans tjej. easy!
28 sep, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på Moa, vad var problemet med henne, visst hon var snygg och poppis, men hon beter sig som en bitch! Vem tror hon att hon är? En kändis? Det var matte, någonting jag är bra på. Det var en utmaning, men jag var nöjd när jag lämnade in det. Jag ville inte ses som en nörd, men jag brydde mig om mina betyg.
28 sep, 2015 19:14
|
|
Borttagen
|
Jag märkte att Alexander kollade på mig under lektionen och när jag lämmnat in min uppsats och klockan ringde stannade jag i dörren och väntade på honom.
- Har du problem eller? Frågade jag och la armarna i kors.
28 sep, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
"Jag har problem med dig, och ditt problem är att du föddes" snäser jag och knuffar henne ur vägen. Hon skriker något efter mig, skit i det! Jag springer mot fotbollsplanen, och spelar. Jag är bäst och alla vill vara i samma lag som jag, sjukt irriterande.
Mitt låg vinner med 7 mål första matchen.
28 sep, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
Jag följde efter Alexander till planen.
"Vill du vara med och spela Moa?" frågade David hoppfullt
"Never" Svarade jag kort
När det ringde in hejdade jag Alexander igen
"Du tycker jag är kaxig och självisk ellerhur?" sa jag och såg honom allvarligt i ögonen
28 sep, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
"Har du inte märkt att vi inte är BFFs direkt" skrattade jag "Men har jag sagt att du är kaxig och tycker du är ett ego, exakt" sa jag "Förresten varför bryr du dig?" Jag klappar henne på axeln och log, jag hatade inte Moa... Det var kemi, jag gillade det men det brukade alltid sluta med kaos. Men idag var det ganska lungt.
28 sep, 2015 19:52
|
Du får inte svara på den här tråden.