öppet rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 platser kvar!!!!!!!
Hej, tänkteha ett öppet rollspel med 5 andra, vi kommer i.s.f rolla marodörernad tid på hogwarts.... Men vi börjar från år 1..... och alla måste välja en marodör: Remus<<- upptaget remus granger lucius<<- Minerva Snape James sirius Peter severus<<-Minerva Snape Lily<<-upptaget remus granger -------------------------------------------- Mall: Namn: Efternamn: Blodstatus: Utseende: Smeknamn: Övrigt: --------------------------------------------- Namn:severus Efternamn:snape Blodstatus:renblodig Utseende: Smeknamn Övrigt:kär i lily Namn:Lucius Efternamn:Malfoy Blodstatus:renblodig Utseende: Smeknamn:Bossen(för severus) Övrigt:prefekt och 5 år äldre än alla andra 26 sep, 2015 19:12 |
|
Borttagen
|
Namn: Remus
Efternamn: Lupin Blodstatus: Halvblod Utseende: ![]() Smeknamn: Remy, från femte året Måntand Övrigt: Varulv, Perfekt i årkurs 5-6, Bra bryg i alla ämnen förrutom Trolldryckskonst där det går rätt dåligt (I stil Med Neville Fast lite bättre Namn: Lily Efternamn: Evans Blodstatus: Mugglarfödd Utseende: FAST GRÖNA ÖGONSmeknamn: Lils Övrigt: Bra betyg, Vän med Snape, Perfekt i andra året 26 sep, 2015 19:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet rollspel
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen