rollspel?? :-)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel?? :-)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
swagqueen00
Elev |
tjenis!
vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!! adjö noodle 23 sep, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av swagqueen00: tjenis! vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!! adjö Vad kan du tänka dig :3? *tar fram en penna och ett anteckningsblock* 23 sep, 2015 21:21 |
|
swagqueen00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av swagqueen00: tjenis! vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!! adjö Vad kan du tänka dig :3? *tar fram en penna och ett anteckningsblock* uh lite vad som helst, har du några ideér?? :-) noodle 23 sep, 2015 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av swagqueen00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av swagqueen00: tjenis! vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!! adjö Vad kan du tänka dig :3? *tar fram en penna och ett anteckningsblock* uh lite vad som helst, har du några ideér?? :-) Kan skriva i uggla.. 25 sep, 2015 20:26 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel?? :-)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen