Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

You never fight alone

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > You never fight alone

1 2 3 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Logan satt lungt i vardagsrummet framför den öppna spisen och tog det lungt om en halvtimme ungefär så bör alla i den nya gruppen komma. Han drog handen genom sitt bruna hår och precis när han gjorde det ringde det på dörren. Han reste sig och gick fram mot dörren och öppnade den. Utanför stod en Kille klädd i grön mantel med tillhörande luva som täckte håret och lite av ansiktet.
" Du måste vara Ian? " frågade Logan osäkert
" Kanske det " sa Ian och gick in i huset och drog bak Luvan. Hans ljusbruna hår syntes och på ryggen syntes även en behållare med pilar och en pilbåge.
" Du kan sätta dig och ta det lungt fram tills de andra kommer " sa Logan.
" Lungt jag glöm det " sa Ian som alltid var stressad. Logan suckade och satte sig i soffan igen. Ian själv ställde sig vid fönstret och såg ut genom det.

Sushi

20 sep, 2015 18:12

Borttagen

Avatar


Inez gick omkring med sin väska & en karta med beskrivningen till vart Huset skulle vara. Hon såg sig omkring lite grann då hon var rädd för att kanske så var hon vilse. Efter några minuters letande såg hon huset hon hade letat efter. Inez la undan kartan i väskan & gick fram till dörrporten. Hon tog ett djupt andetag innan hon knackade nervöst på dörren.
"Okej det här kommer att gå bra" sa Inez lågt till sig själv.
En till tjej hade kommit fram till dörren vid namn Natalya. Fast hon hade solglasögon på sig & en person som följde med henne dit. Inez såg misstänksamt på Natalya men sa inget.

20 sep, 2015 18:17

Borttagen

Avatar


Ian hörde nån knacka på dörren
" Det där var dörren " sa Ian Logan reste sig och gick och öppnade och såg på personerna utanför dörren.
" Kom in " sa Logan. Ian tittade in i hallen och studerade personerna skulle tjejer vara med i hans grupp ??. Han var tveksam om han ville jobba med tjejer då de tjejer bara brydde sig om sitt utseende mer än världens säkerhet. Han tänkte på sin syster som bara fick panik över lite smuts på naglarna.

20 sep, 2015 18:33

Borttagen

Avatar


Inez & Natalya gick in. Inez såg sig omkring en aning nyfiket medans Natalya hittade soffan & satte sig ner.
"trevligt ställe du har" sa Inez artigt & log lite grann.

20 sep, 2015 18:36

Borttagen

Avatar


" Tack " sa Logan och log hans hus var ett 3 våningshus om man räknade med källaren. Han hade vardagsrum kök och middagsrum och ett badrum på nedervåningen , på övervåningen hade han 3 sovrum på varje sida men även ett hobby rum med tv spel och andra saker. På övervåningen fanns även ett badrum. I källaren fanns det tvättstuga och ett rum man kunde dansa i och ha kul i. Ian såg på sin armbandsklocka lite stressat.

20 sep, 2015 18:53

Borttagen

Avatar


"Så um hur många kommer vi vara i den här gruppen?" frågade Inez lite nyfiket. Inez såg mot Logan & log sitt speciella leende.

20 sep, 2015 19:23

Borttagen

Avatar


" Det kommer en eller två till " sa Logan och log tillbaka. Han började bli orolig över att nån skulle gå vilse på vägen hit.

Zelda såg sig omkring i stan och suckade hon hade fått lov att gå hit själv då både hennes mamma och pappa var upptagna med något. Och hon var inte så bra på att hitta men hon började fråga sig fram till rätt område iallafall. Hon såg sig omkring då hon kom till området.

20 sep, 2015 19:29

Borttagen

Avatar


Abigail såg sig omkring från taket. Hon log då hon älskade att stå på taket.
"Oboy jag kan se mitt hus härifrån." sa Abigail
En röst i huvudet pratade med henne.
"Ja det ser en aning trasigt här ifrån" sa en mörk röst i hennes huvud. Hon hade även en till röst i huvudet som pratade med en ljus ton men för tillfället var den rösten tyst.
"Åh det här kommer bli kul KAWA BONGA !!" skrek Abigail & hoppade ner från taket.
"ah jag vill ha en pizza nu" sa den ljusa rösten i huvudet.
Abigail skrattade.
"Det vill jag också ha" sa Abigail med ett leende.

20 sep, 2015 19:34

Borttagen

Avatar


Zelda suckade hon kom inte ihåg nummeret på huset hon skulle till och hennes mobil var död så hon kunde inte kolla upp adressen hon hade skrivit ner på antekningar.
" Vad gör man nu då? " frågade Zelda sig själv.

20 sep, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


"Åh du pratar med dig själv. Har du också röster i huvudet som pratar med dig?" frågade Abigail som hade hört Zelda.
"Äh glöm det hon är inte lika cool som oss" sa den mörka rösten i Abigails huvud.
"Inte lika galen heller" sa den ljusa rösten. Abigail började att skratt.
"Ni har så rätt"sa Abigail

20 sep, 2015 19:39

1 2 3 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > You never fight alone

Du får inte svara på den här tråden.