Master of Death!
Forum > Off Topic > Master of Death!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
Idag blev jag Master of Death!♥ ♥ ♥ ✧ ✩
♥ Det här är mitt tusende inlägg! Älskar mugglis och mina fantastiska vänner här och jag vill fira det med er! Hihi! I ♥ Mugglis. Taggar: Ayelin Lona Lustig H@nna Leia13 Winsah Liv_Weasley Inez*Malfoy DarkAngel ♥Linn♥ Fanny Lawiise The Trumpet Witch ellisen05 Elsa Gryffindor larissa Lolly!! Ella01 ![]()
11 sep, 2015 22:41 |
|
Lolly!!
Elev |
GRATTIS JESSICA!♥
Du är bäst! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 11 sep, 2015 22:46 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
11 sep, 2015 22:48 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Tack så mycket! Det är du som är bäst! ♥ ♥ ✧ ✩ ☆ ✩ Har inga fler tummar! Tummar imorgon! När du är bäst! Och det behövs verkligen inga tummar!♥ Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 11 sep, 2015 22:49 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack så mycket! Det är du som är bäst! ♥ ♥ ✧ ✩ ☆ ✩ Har inga fler tummar! Tummar imorgon! När du är bäst! Och det behövs verkligen inga tummar!♥ HahaxD Näe du är bäst!♥ Klart det gör! ![]()
11 sep, 2015 22:50 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack så mycket! Det är du som är bäst! ♥ ♥ ✧ ✩ ☆ ✩ Har inga fler tummar! Tummar imorgon! När du är bäst! Och det behövs verkligen inga tummar!♥ HahaxD Näe du är bäst!♥ Klart det gör! Du är ju bäst!!♥ Och neeeeej det gör det inte! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 11 sep, 2015 22:52 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack så mycket! Det är du som är bäst! ♥ ♥ ✧ ✩ ☆ ✩ Har inga fler tummar! Tummar imorgon! När du är bäst! Och det behövs verkligen inga tummar!♥ HahaxD Näe du är bäst!♥ Klart det gör! Du är ju bäst!!♥ Och neeeeej det gör det inte! Du är bäst!♥ Punkt.Slut. Jooo, för du är så snäll. Du kommer få en imorgon! ![]()
11 sep, 2015 22:53 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack så mycket! Det är du som är bäst! ♥ ♥ ✧ ✩ ☆ ✩ Har inga fler tummar! Tummar imorgon! När du är bäst! Och det behövs verkligen inga tummar!♥ HahaxD Näe du är bäst!♥ Klart det gör! Du är ju bäst!!♥ Och neeeeej det gör det inte! Du är bäst!♥ Punkt.Slut. Jooo, för du är så snäll. Du kommer få en imorgon! ♥ Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 11 sep, 2015 22:54 |
|
Borttagen
|
GRATTIS JESSICA!!
Din lilla filur. Vi är superbra vänner här på mugglis men inte irl. Vi borde vara med varandra mera... FÖR DU ÄR SÅ HIMLA MEGAMUGGLISFANTASTISK! ♥ ♥ 11 sep, 2015 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Tack så mycket! Det är du som är bäst! ♥ ♥ ✧ ✩ ☆ ✩ Har inga fler tummar! Tummar imorgon! Grattis ♥ 11 sep, 2015 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen