jagg ska lämmna mugglis imorggon för att ni är så elacka
Forum > Off Topic > jagg ska lämmna mugglis imorggon för att ni är så elacka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
allt är Choixpeaus fel skyl på hennne
8 sep, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Vad är det som har hänt?
Vi vill inte att du lämnar oss! 8 sep, 2015 19:37 |
|
Borttagen
|
Varför ska du lämna?
Och sedan är det inte så snällt att anklaga folk. 8 sep, 2015 19:38
Detta inlägg ändrades senast 2015-09- 8 kl. 19:38
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt? Vi vill inte att du lämnar oss! Precis! Vad har hänt? 8 sep, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
Men snälla någon.
8 sep, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt? Vi vill inte att du lämnar oss! muglis var inet för mej 8 sep, 2015 19:38 |
|
Choixpeau
Elev |
Men Rowling.
aaaaaa 8 sep, 2015 19:39 |
|
Borttagen
|
Sorry men du drog det på dig själv litegranna.
8 sep, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt? Vi vill inte att du lämnar oss! muglis var inet för mej Men vad har det med Choixpeau att göra? 8 sep, 2015 19:41 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Precis?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt? Vi vill inte att du lämnar oss! muglis var inet för mej Men vad har det med Choixpeau att göra? aaaaaa 8 sep, 2015 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen