Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS Frivolt - PB

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Frivolt - PB

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Frivolt

Behöver vi någon mall elr?

8 sep, 2015 11:38

Frivolt
Elev

Avatar


Nää, tror det går bra ändå vi vet ju hur de ser ut Ska vi va varsin karaktär eller ska vi bådaspela båda två? x)


Isf vill jag va Harry

8 sep, 2015 11:40

Borttagen

Avatar


Jag vill ha Louis så vi kan nog ha dem själva xD

Louis bae ♥♥

8 sep, 2015 11:40

Frivolt
Elev

Avatar


Okeej! blir awesome

Ska jag börja? Äsh nu börjar jag!

Harry vaknade plötsligt av något som lät. När han tittade upp såg han att deras katt satt på sängkanten och tittade på honom, mest troligt var hon hungrig och tyckte att de sovit på tok för länge nu!
Han reste sig ur sängen försiktigt, han ville inte väcka Louis som sov så sött. Han klappade katten lite försiktigt och sedan gick han ut i köket med katten i släptåg!

8 sep, 2015 21:04

Borttagen

Avatar


Yeyy! (så exhalterad, tror det här blir jätteroligt)

Efter ett tag vaknade även Louis. Han sträckte på sig och gäspade tungt. Han kunde inte minnas exakt vad det var han hade drömt om, men det var säkerligen ingen mardröm för han kände sig så lugn när han vaknade.
Han låg kvar en stund till, för att vakna upp lite. Eller rättare sagt, han var för trött för att gå upp.

9 sep, 2015 07:43

Frivolt
Elev

Avatar


När Harry kom in i köket gav han katten mat det första han gjorde. Katten strök sig mot hans ben som att den tackade så mycket, sen gick den fort till matskålen och började äta.
Harry ställde sig och började göra kaffe och frukost till honom och Louis. Louis hade aldrig varit en bra kock, förutom en maträtt som Harry lät honom glänsa med lite då och då, så det var mest bara Harry som gjorde maten. Han tog fram sin trollstav och började göra så att pannor, tallrikar, bestick, glas och koppar började diska sig själva.
"Accio Bröd" Sa han och en hel limpa kom flygandes mot honom och han fångade den med lätthet.
Efter ett tag var frukosten klar och han började förbereda för att komma in med frukost på sängen till Louis!

10 sep, 2015 00:11

Borttagen

Avatar


Louis vände på sig i sängen. Då lade han märke till att Harry inte låg bredvid honom. Samtidigt hörde han steg där nedanför, vilket måste betyda att Harry redan gått upp. Han kände sig lite besviken, men det gick snabbt över när han kände hur ögonlocken blev tunga igen och han rasade ihop ner på sängen igen. Han somnade inte, men var inte precis vaken heller. Han kanske kan ligga och dra en liten stund till.

10 sep, 2015 20:13

Frivolt
Elev

Avatar


Harry gick mot sovrummet igen, denna gång med en bricka med frukost! Han gick sakta för att inte slippa ut något.
Han kom in i rummet och såg att Louis var vaken, han log och gick mot sängbordet där han ställde brickan. Sedan lutade han sig över Louis och gav honom en kyss!
- Godmorgon älskling! Titta, jag har gjort frukost!

25 sep, 2015 19:25

Borttagen

Avatar


Louis log. Han klappade sin man på kinden oh kysste tillbaka.
"Tack så mycket. Det är väldigt snällt av dig", sade han och tittade mot brickan på sängborden. Tack gode Gud, det fanns kaffe. Det var exakt det han behövde just nu. Men egentligen ville han nog vara trött ett tag till. Det var ju så mysigt att ligga där, nu ännu mysigare med en supergullig partner bredvid sig. Så han väntade en stund med att ta brickan till sig och låg istället kvar med armarna utsträckta.

25 sep, 2015 20:08

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Frivolt - PB

Du får inte svara på den här tråden.