Den mystiska klockan (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den mystiska klockan (prs)
|
Borttagen
|
Vieneta
Danny såg mot klockan med en spänd min. Om bara två minuter så skulle sommarlovet börja. Han log då han tänkte på hur kul det skulle vara att åka med farmor & farfar på en resa runt omkring i usa & kanske även något annat land.
Han ville egentligen åka bara med farmor & farfar fast hans äldre syskon skulle också vara med. Klockslaget slog då 12 & alla elever sprang ut i skolan ivrigt. Danny sprang snabbt ut ur byggnaden & såg sig omkring efter husbilen.
5 sep, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
Dexter och Diana satt på soffan i husbilen och såg mot Dannys skola de båda mindes tiden då de gick på skolan. Dexter log och tänkte på skolans bibliotek hans favorit bibliotek så mysig stämning i lokalen så ordningsam så perfekt. Han började titta efter Danny och suckade om han ändå kunde komma snart.
5 sep, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
Danny sprang till husbilen & öppnade dörren. Han såg mot de andra & log lite grann.
"Nu lämnar vi den här hemska platsen tycker jag" sa Danny som avskydde skolor.
5 sep, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
" vadå hemsk den är ju mysig " sa Dexter deras farfar satte igång husbilen och den började köra. Diana bytte blad i mode magasinet hon läste i utan att bry sig om killarna. Hon lekte med en brun hårslinga och suckade.
5 sep, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
"Hur kan du kalla skolan mysig?" frågade Danny en aning osäkert.
"Skolan är det västa stället jag någonsin varit på" sa Danny & surade lite grann.
Annie skakade på huvudet.
"bråka inte nu grabbar" sa Annie & suckade lite lätt.
5 sep, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
" just den där skolan är underbar " sa Dexter och satte sig vid tvn och började spela tv spel. Diana suckade och såg på mode bilderna hon log hon hade sett några plagg som skulle passa henne.
" Vad tycker du skulle jag passa i den här röda klänningen ?" Frågade Diana och höll upp bilden på klänningen mot Danny.
5 sep, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
"Nä du skulle bara se tjock ut i den där" sa Danny lite retsamt.
Annie suckade lite grann.
"Vi stannar på camping platsen först eller hur?" sa Annie frågandes.
5 sep, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
Diana tog upp en tennis boll och slängde den på Danny
" som att du skulle se bättre ut i den " sa Diana lite surt
" Ja vi kan stanna på ett ställe utanför stan " sa Alfred som var deras farfar. Han hade sin favorit camping utanför stan.
5 sep, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
Annie nickade.
"Det skulle vara skönt att ta en paus där. " sa Annie & log brett. Annie var barnens farmor.
5 sep, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
" Ja paus där i 2 dagar eller så " sa Alfred.
" och kanske vi kan fixa mat där " sa Diana som var hungrig.
5 sep, 2015 21:40
|
Du får inte svara på den här tråden.