Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Potter
Elev |
Vill för det första säga att jag ber om ursäkt ifall det redan finns en sådan här tråd, en prefekt får i så fall låsa den.
Som rubriken lyder, vad skulle din boggart bli? Det här kanske låter en aning crazy, men min skulle säkert bli en spya. Har fobi för det. ^^ Så ja. Vad skulle eran bli? :3 ~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 31 maj, 2011 14:23 |
|
Danzi
Elev |
31 maj, 2011 14:35 |
|
lauren
Elev |
Är livrädd för åska, så boggarten skulle säkert bli ett stort åskmoln
Nothing's impossible, unless you believe it is 31 maj, 2011 15:10 |
|
Katla
Elev |
En gigantisk, slemmig skogssnigel. Har fullständig och helt förskräcklig fobi!
♏︎ 31 maj, 2011 15:27 |
|
Celebikai
Elev |
31 maj, 2011 15:31 |
|
Nendra
Elev |
Vet inte... Kanske en björn eller något annat riktigt stort djur
There once was a boy named Harry... 31 maj, 2011 16:00 |
|
EMELESEL
Elev |
En orm garanterat! Eller en gigantisk geting, har fobi för båda delarna.
31 maj, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
Svår fråga, egentligen är jag rädd för att bli rädd eftersom man är som svagas i sekunden då man känner rädsla. Den kanske skulle bli mig?
31 maj, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
Kanske en orm.. Tror jag.
31 maj, 2011 16:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kanske en orm.. Tror jag. hehe, du verkar som en vettig person 31 maj, 2011 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen