Kids are just kids
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kids are just kids
|
Borttagen
|
Privat rollspel med Sushi
Barn är bara barn tycker vuxna. (5 Januari )
Railene log hennes liv hade föredras på dessa 14 år hon hade gift sig med Julian och fått 4 barn hon av alla hade fått 4 underbara barn 3 pojkar och 1 flicka. Hon log och började med middagen hennes barn skulle nog komma hem från skolan snart.
25 aug, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
Anna som var den yngsta av barnen gick i första klass. Hon hade gått till en kompis för en liten stund men valde att gå hem ganska så tidigt. Hon tog på sig sin väska & sjöng lite grann på en melodi hon hade hört.
"Jag längtar till att få träffa mina kusiner" sa Anna medans hon gick hemåt med snabba steg.
25 aug, 2015 16:51
|
|
Borttagen
|
Edvin och Fabian gick ut ur skolan de var de mellersta barnen och de var tvillingar.
" Du behövde inte slå till honom " sa Edvin
" det är väll det nummer 11 gör slåss ?" Frågade Fabian. Edvin svarade inte på det utan suckade bara.
25 aug, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
Anna såg en grodda hoppa omkring på vägen. Hon blev lite distraherad & följde efter den.
"grodor hoppar så roligt" sa Anna & log. Hon studerade den väldigt länge glömde bort tiden.
25 aug, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
Edvin drog med Fabian hemåt de stannade då de såg Anna
" Um Anna vad gör du ?" Frågade Edvin. Tvillingarna var brun håriga och hade gröna ögon precis som sin mamma.
25 aug, 2015 17:35
|
|
Borttagen
|
"Hm?" sa Anna & såg frågandes på sina två bröder.
"Jag tittar på en groda" sa Anna & log. När Anna såg tillbaka mot marken märkte hon att grodan var borta.
"vart tog den vägen?" frågade Anna & såg sig osäkert omkring. Anna hade också brunt hår. Men hennes ögon var annorlunda då det ena var rött & den andre grön. Hon hade ärvt av båda föräldrarna när det gällde ögon färg.
25 aug, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
" Den hade säkert saker att göra kom nu Anna så går vi hem " sa Edvin
" Men jag vill inte gå hem " sa Fabian han ville inte få frågor om blåtiran runt hans öga.
" Jo det vill du " sa Edvin envist. Fabian suckade han tänkte direkt gömma sig på rummet då han kom hem.
25 aug, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
"Säg mig skulle inte kusinerna komma på middag i kväll & stanna hos oss i några dagar?" frågade Anna osäkert då hon inte riktigt mindes.
25 aug, 2015 17:45
|
|
Borttagen
|
" Jo det skulle dom " sa Edvin och log han gillade kusinerna det var mysigt när de var på besök. Fabian nickade för att visa att Edvin hade rätt.
25 aug, 2015 17:47
|
|
Borttagen
|
Anna log lite grann.
"Jag gillar dem" sa Anna
25 aug, 2015 17:53
|
Du får inte svara på den här tråden.