PRS mellanPhosho och Remus Granger - Som en sång
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellanPhosho och Remus Granger - Som en sång
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Phosho
Elev |
Sådär ja Remus Granger! Nu har jag fixat tråden, så nu är det din tur med mallarna!
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 24 aug, 2015 17:51 |
|
Borttagen
|
Bra titel, det ä en ny
Men men nu seriöst MALLAR: Namn: Ålder: Familj: Intressen: Bra egenskaper: Dåliga egenskaper: Utseende: Bakgrund: Övrigt: 24 aug, 2015 17:55 |
|
Phosho
Elev |
Jaa!
Kommer med min mall snart! Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 24 aug, 2015 17:56 |
|
Borttagen
|
Okej jag ska hitta en bra bild till mallen, ska dem vara runt 17-19? 24 aug, 2015 17:57 |
|
Phosho
Elev |
Går bra!
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 24 aug, 2015 17:58 |
|
Borttagen
|
Namn: Diana Merry
Ålder: 17 Familj: (Foster familj) Clara och Anton och deras barn Any Intressen: Läsa, Sriva, Spela teater, Sjunga Bra egenskaper: Omtänksam, Snabb och Smidig Dåliga egenskaper: Är inte så bra lyssnare pratar mest, Kan vara rätt självständig. Utseende: ![]() Bakgrund: Hon vart adopterad när hon var 2. Hon föddes på barnhemmet som ligger i Frankrike. Övrigt: Rollas fram 24 aug, 2015 18:17 |
|
Phosho
Elev |
Min mall:
- Namn: Rebecka Henry Ålder: 17 1/2 Familj: Mamma Kareen (jobbar i den lokala blomsterbutiken), Pappa Mercur (jobbar på banken), lillebror Sam (7 år), lillasyster Erica (5 år) och tvillingsyskonen Mina och Fred (7 månader). Bor: Ett radhus nära gymnasiet. Intressen: Volleyboll, Sola, bada, simma, tävlingssimma, orientera, köra triathlon, sjunga i sitt hårdrocksband Black Stones (förkortat B.L.A.S.T), läsa, vara med hennes vänner, skriva, måla, vara med sin pojkvän (tyckte det skulle bli mer DRRAAAMA så) Jacob, äta thaimat och mysa med sina syskon. Bra egenskaper: Vänlig, framåt, sportig, vältränad, inte blyg, lätt att lära, modig, fin sångröst, pratglad. Dåliga egenskaper: Hett temperament, ganska svårt att få vänner, kaxig, pratar liiiite för mycket. Utseende: Svart hår med grön lugg, blek, bruna ögon (gul-röd-bruna i solen), ganska söt. Övrigt: Rebecka går Bild och Estet-linjen på gymnasiet och hon tycker inte om sitt namn särskilt mycket utan föredrar att kallas Ren. Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 24 aug, 2015 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag satt hemma i min soffa. Solen stod högt upp och min familj var borta på något möte med Skolan eller något sådant. För ärligt, jag brydde mig inte så mycket om vad de gjorde.
Gardinerna var för fönstrerna och jag kollade på Sherlock med popcorn och chips, bara för nöjes skull. 24 aug, 2015 18:51 |
|
Phosho
Elev |
(Ska vi säga att de bor grannar men inte pratat med varandra?)
- Rebecka satt hemma på sitt rum och läste. Hennes föräldrar på klassmöte med skolan och hennes syskon var hemma hos hennes mormor hela helgen. Hon kikade försiktigt ut genom fönstret. Gardinerna i fönstret i huset bredvid var fördragna så att man inte skulle se in. Hon visste att det där rummet tillhörde en flicka som var lika gammal som henne. Hon gick på samma gymnasium som flickan men Rebecka hade aldrig pratat med henne. Av det lilla ljuset som trängde igenom gardinerna från rummet såg flickan antagligen på tv. Plötsligt fick Ren en galen idé. Hon öppnade sitt fönster, tog upp ett sudd från skrivbordet och kastade det mot det andra fönstret och med ett ljudligt "bank!" Slog det emot fönsterrutan och teven stängdes nästan direkt av. Ilsket drog någon bort gardinerna och öppnade fönstret. "Hey, vad gör du!?" Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 24 aug, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
Jag kollade ut och såg en tjej, lika gammal som mig, stå där. Jag visste att hon hette Rebecka, vi gick i samma gymnasium men vi pratade inte mycket med varandra.
"Hey, vad gör du!?" hörde jag henne ropa. Vi båda hade öppet fönster. "Kollar på film, var det något?" ropar jag tillbaka. ---------------- 25 aug, 2015 15:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellanPhosho och Remus Granger - Som en sång
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen